IMG_1148.JPG

Du er her. #1 - Foreningswebsite > Nyheder > Riffelbanen

Efter at vi lærer mere og mere at leve med corona og opføre os nogenlunde efter forskrifterne mener vi at vi kan holde indskydning af jagtriffel. Det vil komme til at foregå som følger:

Vi vil være tilstede tirsdag og onsdag i næste uge altså d 12-5 0g d 13-5. Begge dage fra kl 17.00- 20.30. Det vil blive iht. reglerne fra myndighederne dvs. max 10 mand på banen ( incl .instruktører) samtidig og man holder afstand og får sin riffel indskudt og forlader så skydebanen igen. Vi må desværre ikke sælge øl og pølser som reglerne er nu så det må vi så afstå fra. Vi henstiller at hvis man kan kommer så tidlig som muligt, da der erfaringsvis er mest run på fra 18.30 til 20.30. Vi vil medbringe nogle tæpperuller til underlag men ellers må man selv medbringe hvad man skal bruge, da vi ikke skal af spritte hele tiden.

Håber på Jeres forståelse og lyst til at deltage trods alt, kommer der flere end der kan være på banen må man vente i bilen til der bliver plads og så må vi jo skifte lidt så ingen kommer til at vente alt for længe.

Vigtig læs denne link inden du møder op på skydebanen.